Een installatie, storing of swap: onze ruim 1000 service engineers staan klaar om jouw klanten snel (opnieuw) up and running te krijgen met hun digitale tv, wifi of telefonie. We geven hen alle nodige ondersteuning om de allerbeste service en het juiste advies te geven. Zo verlopen klantbezoeken niet alleen efficiënt, maar bouwen onze engineers ook mee aan de juiste beleving van jouw merk.  

Over ons     Werken bij Circet

‘First time right’ voor efficiënte klantenservice

Op de vragen van jouw klanten geven wij meteen het juiste antwoord. Vaak kan dat perfect zonder bezoek van een engineer. Dat is makkelijker voor de eindklant en goedkoper voor jou. Blijkt een klantbezoek noodzakelijk, dan komt een service engineer langs met de juiste knowhow en alle nodige vervangstukken.  

Daar helpt Service Cruiser ons bij. Dat platform leidt ons workforcemanagement in goede banen en biedt onder meer een real time overzicht van de voorraden in de magazijnen en de bestelwagens op de weg. Zo garanderen we steevast een snelle en efficiënte klantenservice.  

Wat je mag verwachten

Opvolging: van afspraak tot tevredenheidsenquête

Via Service Cruiser volgen we ook de volledige customer journey op van je klanten. Die krijgt van ons uitnodigingen, reminders en afspraakbevestigingen, tot en met de klantentevredenheidsenquête – allemaal in jouw huisstijl. Dat kan via sms, e-mail of via jouw eigen app, aan jou de keuze. Zo creëren we een onnavolgbare klantenbeleving.

Technische training: op maat van jouw behoeftes

In onze Circet Academy stomen we onze service engineers klaar met kick-offtrainingen, opfriscursussen en workshops. Via een uitgekiend systeem van on the job-training blijven ze op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en kunnen ze hun skills en kennis voortdurend aanscherpen.

Onze service engineer: monteur én adviseur

Je klanten worden steeds op een hartelijke en veilige manier geholpen. Naast een breed aanbod aan technische opleidingen krijgen onze service engineers namelijk ook trainingen in veiligheid en soft skills als klantgerichtheid, commercieel inzicht, beroepshouding, gedrag en communicatie.

Waarheidsgetrouwe werksituaties met jouw apparatuur

De praktijklessen in de Circet Academy vinden plaats in waarheidsgetrouwe simulaties van fysieke werkplekken met jouw apparatuur. Onder begeleiding van ervaren trainers bereiden we onze engineers optimaal voor op de vereiste certificaties en voldoen ze aan je veiligheids- en kwaliteitseisen. 

Circet Academy

Onze service engineer: monteur én adviseur  

Je klanten worden steeds op een hartelijke en veilige manier geholpen. Naast een breed aanbod aan technische opleidingen krijgen onze service engineers namelijk ook trainingen in veiligheid en soft skills als klantgerichtheid, commercieel inzicht, beroepshouding, gedrag en communicatie.  

Klantvriendelijk en commercieel 

Zo helpen ze je eindklant om je apparatuur en software correct te gebruiken. Maar net zo goed maken ze van de gelegenheid gebruik om een extra dienstverlening aan te prijzen, van de upgrade van het telecompakket over een wifibooster tot een tijdelijke commerciële actie.  

Snelle wisselwerking tussen in-home en infra 

Blijkt dat er tijdens een installatie of bij een storing een ingreep aan de infrastructuur nodig is? Ook dan kunnen wij je eindklant snel verder helpen. Dat doen we heel eenvoudig door onze collega’s in te schakelen van de infrastructuurtak van Circet.